Udryddelse af polio var og er Rotary’s drøm og Rotarianernes løfte til verdens børn om en poliofri verden.
Rotary’s samarbejdspartnere i vaccinationsprogrammet er UNICEF, WHO og CDC.

Rotary og katastrofehjælpsorganisationen ShelterBox har aftale om at yde øjeblikkelig, livsreddende hjælp til overlevende fra naturkatastrofer og konflikter.

Foruden deltagelse i internationale Rotary projekter arbejder vi også lokalt, hvor vi indsamler penge til at støtte udvalgte lokale projekter.
Vi har flere gange arrangeret koncerter og foredrag for at samle penge hertil.

Lokale Projekter

LEGEPLADS TIL DET NYE BØRNEHOSPICE VEST

Hjørring Morgen Rotary Klub har været støttet projekt Legeplads på Strandbakkehuset.
Lege- og udeområdet bliver en vigtig del af Strandbakkehuset, da syge børn har brug for at komme udenfor og opleve andet end sygdom.
Børn fra hele Vestdanmark har lige ret til at benytte dette fantastiske børnehospice