Rotary er et netværk internationalt, nationalt, lokalt og i den enkelte klub. Derfor inviteres medlemmerne til forskellige arrangementer; nogle er “kun” for os som medlemmer, mens vores partnere bliver invitere med til andre arrangementer.

Hjørring Morgen Rotary Klub

Hjørring Morgen Rotary Klub inviterer hvert år sine medlemmer til 2-4 klub-arrangementer. Det kan være en aften med god mad og vin, hvor vores partnere også deltager. Eller det kan være en halv eller hel dag med teambuilding aktiviteter. De fleste år inviteres også til at rejse til ind- eller udland i en forlænget weekend. Arrangementerne er med til at skabe det gode klubliv og giver os bedre tid til at lære hinanden at kende og netværke.

Netværksarrangementer

Ind imellem mødes vi og netværker med de øvrige fire klubber i Hjørring Kommune. Det kan være fysiske aktiviteter, foredrag eller oplevelser, oftest med efterfølgende middag. Arrangementerne er kun for medlemmer af Rotary klubberne i Hjørring Kommune.

Inter City Møder

Et par gange om året arrangeres Inter City Møde på tværs af de fem Rotary klubber i Hjørring kommune.
Her inviteres oftest et lidt større, kendt navn som indlægsholder, og alle medlemmer betaler for at deltage. Her møder og netværker vi med andre Rotary venner fra Hjørring. Disse arrangementer er også åbne for at ikke-rotarianere kan deltage.

Arrangement med Anders Agger, som vi holdt i Hjørring Februar 2020.  Overskuddet gik til Strandbakkehuset, et børne- og ungehospice på Djursland, hvortil vi indsamlede knap kr. 30.000.